Poczta Polska ma nową aplikację mobilną
Poczta Polska ma nową aplikację mobilną
Poczta Polska oferuję aplikację mobilną „Nadaj Przesyłkę”, którą programiści wzbogacili o nowe funkcje. Celem aplikacji jest pozwolenie użytkownikowi na zaoszczędzenie czasu i pieniędzy. Dzięki temu mobilnemu oprogramowaniu można wybierać między sposobami wysyłki, a najtańsza opcja nadania paczki wynosi 8,99 zł.
Co nowego od Poczty Polskiej?
Poczta Polska poinformowała o nowej funkcjonalności swojej aplikacji, która ma ułatwić życie nadawcom. Aplikacja „Nadaj Przesyłkę” ma być wygodnym sposobem na przygotowanie przesyłki i generowanie etykietki, która będzie odpowiadać naszej przesyłce kurierskiej. Usługi, w której ma pomóc aplikacja, to Pocztex i Paczka+. Do tych dwóch usług dołączyła także „Paczka Pocztowa”, która dotyczy przesyłek krajowych.
Dostępność nowych usług
Najtańszą paczkę będziemy mogli wysłać za jedyne 8,99 zł, a skąd taka niska cena? Możemy domyślać się, ż Poczta Polska stara się za wszelką cenę rywalizować z popularnymi usługami kurierskimi. Dużym zagrożeniem dla państwowego systemu pocztowego wydają się być paczkomaty, z których Polacy bardzo chętnie korzystają. Usługa „Nadaj Przesyłkę” będzie dostępna w 550 placówkach, a będą one odpowiednio oznaczone.
Jak wyglądają plany Poczty Polskiej?
Poczta Polska przewiduje również rabat dla osób, chcących skorzystać z usługi Paczka+ z użyciem aplikacji „Nadaj Przesyłkę”. Rabat ten będzie można uzyskać, jeśli mamy do nadania paczkę mieszczącą się w jednym z trzech popularnych przedziałów. To właśnie te paczki będziemy mogli nadać nawet za 8,99 zł.
Prezes Poczty Polskiej, Tomasz Zdzikot, przypomina, że prace nad aplikacją są częścią strategicznego działania Poczty Polskiej. Chodzi tu przede wszystkim o rozwój usług cyfrowych, gdyż to one we współczesnym świecie zapewniają wygodę klientom. Nie bez powodu programiści tej aplikacji dodali nowe funkcje w tym okresie. Zbliżają się bowiem święta, a to oznacza wzmożone zainteresowanie e-sklepami. To właśnie sprzedaż internetowa ma być kluczowym sektorem nowych strategii państwowej poczty. Prezes informuje, że według szacunków polski e-commerce osiągnie w tym roku wartość w przedziale 100-120 mld zł. Czyż nie jest to coś, w co warto inwestować?